EAGE Student Chapter in IAUO
EAGE Student Chapter in IAUO

 

با توجه به فعالیت های گوناگون و چشمگیری که شاخه دانشجویی انجمن EAGE در امیدیه داشته است مسئولین EAGE اقدام به چاپ گزارشی از فعالیت های شاخه دانشجویی امیدیه نمودند. این گزارش در شماره اخیر (ماه جولای) نشریه بین المللی EAGE تحت عنوان First Break چاپ گردیده است. متن اصلی شامل گزارشی از برنامه (Student Week) می باشد که در تاریخ 11 تا 17 اسفند ماه توسط شاخه دانشجویی برگزار گردید. چاپ این گزارش مهر تائیدی بر فعالیت های انجام شده تا کنون بوده و نشان از رضایت مسئولین بین المللی انجمن از مسیر طی شده توسط شاخه دانشجویی امیدیه می باشد.
در این گزارش اشاره گردیده است که در مدت زمان کوتاهی از تاسیس این شاخه دانشجویی، فعالیت های چشمگیری صورت پذیرفته که در آن علاقه مندان زیادی شرکت کرده اند. این شاخه دانشجویی به عنوان یکی از فعالترین شاخه های دانشجویی انجمن بین المللی EAGE در دنیا شناخته می شود. این موفقیت بزرگ حاصل استقبال و کمک اعضای شاخه دانشجویی امیدیه می باشد. امید است با برنامه های پیش بینی شده در آینده شاهد موفقیت های بزرگ تر و شرکت علاقه مندان بیشتری در این برنامه ها باشیم.
ضمنا شما عزیزان می توانید برای مطالعه متن کامل گزارش به لینک زیر مراجعه نمایید. همچنین اعضای محترم می توانند اصل این گزارش را در مجله First Break که به صورت ماهیانه دریافت می کنند مطالعه نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ سه شنبه 13 تير 1391برچسب:گزارش,مجله,First Break, توسط شهرام القاصی و مهدی بخت بیدار